افزایش سطح کراتینین 3.3-10.6 در نفروپاتی دیابت چگونه به آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش سطح کراتینین 3.3-10.6 در نفروپاتی دیابت چگونه به آن را درمان

سطح کراتینین افزایش 3.3-10.6 در نفروپاتی دیابت چگونه آن را درمان؟ در این مقاله من به شما دلایل و درمان از هم جدا را، امیدواریم که آن را می توانید به شما کمک کند به درمان بیماری خود را.
چرا کراتینین سطح را افزایش می دهد 3.3-10.6 به سرعت در حال؟
دیده از وضعیت بیماری بیمار و تاریخچه پزشکی، سطح کراتینین سرم را به سرعت رفت تا 10.6 از 3.3، این نوع از ارتفاع SHARP کراتینین در یک دوره کوتاه است به درستی به دلیل برخی از عوامل تشدید حاد که آسیب کلیوی خود. با این حال، علت ریشه ای بیماری مزمن کلیه خود شده است نه رد، و همچنین با توجه به مدت طولانی آسیب کلیوی، برخی از سلول های ذاتی کلیه خود را به طور کامل عملکرد خود را از دست، برخی از سلول های کلیه خود را در یک حالت ثابت از باقی مانده است در حال آسیب دیده که نمی تواند درست کار دیگر.
چگونه آن را درمان کنیم؟
1. برای جلوگیری از خستگی، سرد و یا هر عفونت فقط در مورد که آسیب کلیوی خود دوباره از آن تشدید می شود.
قند خون 2. کنترل و فشار خون نیز، کنترل قند خون ناشتا باید زیر 6.1 و 2 ساعت پس از صرف غذا باید کنترل قند زیر کنترل فشار خون 10. باید 130 / 80mmHg یا کمتر باشد. از آنجا که این به آسیب عملکرد کلیه خود را ادامه خواهد داد.
3. قبول درمان بهبود عملکرد کلیه سیستمیک و professioanl، تا که به محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و همچنین تعمیر سلول های کلیوی آسیب دیده خود، که عملکرد کلی کلیه خود را بهبود بخشد و کاهش کراتینین خود را به محدوده امن، که در راه ریشه به او کمک کند است دور از دیالیز. از آنجا که در حال حاضر خود را کراتینین بسیار بالا نیست اما به عنوان بیمار به دیابت از آن شده است سطح خطرناک برای دیالیز، درمان را در زمان، بنابراین بسیار مهم و فوری برای او است به طوری که او هنوز هم می تواند جلوگیری از دیالیز.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابت، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: